×
Brug for hjælp?
Klik her

Spørgsmål om
Selvbetjeningsportalen

Alle spørgsmål og svar herunder omhandler selvbetjeningen på mit.voresnet.dk

Klik på spørgsmålene for at åbne svaret

  • 1. Hvad kan jeg bruge selvbetjeningen til?

    Selvbetjeningen finder du på mit.voresnet.dk

    Her kan du:

    • Bestille dit nye modem.
    • Se og rette dine kontaktoplysninger.
    • Skifte adresse, hvis du skal flytte og vil (og kan) fortsætte med at være medlem hos VORES NET.
    • Melde dig ud af VORES NET.
    • Se dine produkter, regninger og betalinger.
    • Bestille IP-telefoni.
    • Bestille mobil-telefoni.
    • Skifte og opsige din tv-pakke, samt se hvilke kanaler, der er i din pakke, hvis det er en fast pakke.
    • Skifte hastighed og opsige Internet, samt se din modemstatus.
    • Ændre navnet på dit trådløse netværk.
    • Ændre kodeordet til dit trådløse netværk.
    • Oprette en e-mailadresse hos VORES NET.
    • Tilkøbe og opsige produkter.
    • Kontakte VORES NET for at få hjælp.
    • Skifte din kode til Selvbetjeningen.
  • 2. Hvordan logger jeg på den nye selvbetjening?

    Gå til mit.voresnet.dk

    På mit.voresnet.dk skal du indtaste dit medlemsnummer og den kode, du har fået tilsendt med posten eller e-mail.

  • 3. Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kender mit medlemsnummer?

    Hvis du ikke kender dit medlemsnummer, kan du ringe til os på tlf. 44 40 26 26.

    Så vil vi sende det til dig på SMS.

    Du kan ikke få dit medlemsnummer oplyst over telefon eller i butikken, da vi skal være sikre på, hvem vi udleverer oplysningen til.

  • 4. Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan huske min adgangskode?

    Hvis du ikke kan huske din adgangskode til selvbetjeningen, kan du ringe til os på tlf. 44 40 26 26.

    Så vil vi sende adgangskoden til dig på SMS.

    Du kan ikke få din adgangskode oplyst over telefon eller i butikken, da vi ikke kan se din kode.

  • 5. Hvorfor skal jeg oplyse min e-mail og mit telefonnummer?

    Vi har brug for din e-mail og dit telefonnummer for at kunne komme i kontakt med dig som medlem.

    VORES NET bruger din e-mail for at kunne sende dig information om ændringer i dine produkter, priser, vedtægter, generalforsamling og lignende. Du vil ikke modtage reklamer, og dine oplysninger vil ikke blive delt med andre.

    Dit telefonnummer har vi brug for, så vi kan kontakte dig i tilfælde af nødsituationer såsom afbrydelser og lignende. Vi bruger det også for at kunne sende dig dit medlemsnummer eller en ny adgangskode til selvbetjeningsportalen, hvis du har glemt dem.

    Har du brug for hjælp af en tekniker eller har fejlmeldt noget, sender vi en SMS, der informerer dig om status og besøgstider.

  • 6. Hvad gør jeg, hvis jeg er fritaget for e-mails fra det offentlige?

    Hvis du er fritaget for e-mails fra det offentlige, bedes du kontakte VORES NET på tlf. 44 40 26 26, så finder vi en løsning. Vi anbefaler dog, at du får en anden til at modtage dine mails fra VORES NET, så du stadig bliver holdt direkte orienteret. Det kan f.eks. være et familiemedlem eller en bekendt. 

  • 7. Hvordan bruger jeg selvbetjeningen?

    Du logger ind på Selvbetjeningen med dit medlemsnummer og din kode. Så tror vi faktisk, at resten er til at finde ud af.

    Skulle du mod forventning have problemer, så kommer du ind i vores butik på Hjertingvej 1b, 6800 Varde i vores åbningstid eller ringer til os på 4440 2626

Hvad søger du hjælp til?

Internet Hjælp til opsætning af nyt modem
Din selvbetjeningsportal Hjælp til bestilling af modem og valg af internethastighed
IP-telefon og fastnettelefon Hjælp til dig, der har IP-telefon
Mail Hjælp til dig, der har spørgsmål om din mail
Betalinger Hjælp vedrørende dine betalinger
Fast IP Hvis du har fast IP eller ønsker det
TV Hjælp vedrørende TV
VORES NETs butik Spørgsmål omkring butikken

© Copyright 2024 voresnet.dk Designet og udviklet af Design Fordi